среда, 18 января 2012 г.

Яким чином і ким здійснюється реєстрація місця проживання та які документи необхідні для цього?


Громадянин України, а також іноземець чи особа без громадянства, які перебувають в Україні на законних підставах, зобов’язані протягом десяти днів після прибуття до нового місця проживання зареєструвати місце проживання. Реєстрацією місця проживання займаються відділи громадянства і реєстрації фізичних осіб (ВГІРФО) при райвідділах управлінь органів внутрішніх справ.
Для реєстрації до відділу реєстрації особа подає такі документи:
-      письмову заяву. Діти віком від 15 до 18 років подають заяву особисто. У разі якщо особа з поважної причини не може самостійно звернутися до відділу реєстрації, реєстрація може бути здійснена за звернен­ням іншої особи на підставі доручення, посвідченого в установленому порядку. Наприклад, особа похилого віку, яка не може самостійно пересуватися, має право дати письмове доручення, яке можна посвідчити у сільській раді, іншій особі на здійснення від її імені дій по реєстрації місця проживання;
-      паспортний документ. Якщо дитина не досягла 16-річного віку, подається свідоцтво про народження або свідоцтво про належність до громадянства України. Іноземець та особа без громадянства додатково подають посвідку на постійне або тимчасове проживання;
-      квитанцію про сплату державного мита або документ про звільнення від його сплати. Рахунок банку та суму, яку слід сплатити, вкажуть у відділі реєстрації. Документом, що звільняє від сплати державного мита, може бути посвідчення інваліда, Чорнобильське посвідчення;
-  два примірники талона зняття з реєстрації (беруться у відділі реєстрації).
Зразки заяви та інших документів, необхідних для реєстрації місця проживання особи, затверджуються Кабінетом Міністрів України і є в наявності у відділі реєстрації.

Комментариев нет:

Отправить комментарий

http://podillay.blogspot.com/